Min helg:

Ännu en ny vecka efter en helt awsome midsommar!
Fredag: Firade på min villa med mat, badtunna, dansade och hade skoj.
Jag, M, Sandra, Lina, Makkan och John sov hemma hos mig.
 
Lördag: Blev en tidig morgon! Steg upp och fixade oss för att åka till närpes i kyrkan.
Efter kyrkan åkte jag, M och Sarah och tog några bilder.
Sen blev det konfirmationsfest hos Amanda. Medans M sov i Sandra's rum satt hon och jag och gjorde midsommarkransar. Efter några timmar åkte vi till M efter några saker och tillbaka till Sandra och dit kom Lina för att göra oss redo för förfest hos Petra. Sen till Fagerö..träffade den efterlängtade Mich! Dansade och hade en underbar kväll.
 
Söndag: Kort och gått, sov länge, åt och var ut en sväng med Sandra. Sen förde M hem mig:)
 
Helgen har varit helt på topp, bästa vädret man kunde önska sig och underbara människor:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback