sanningen om mina tänder!

Hahah. Dethär är nog konstigaste inlägget jag gör!
Jag var till specialtandläkaren för sista gången idag. Så då fick jag hem alla avtryck de tagit av mina tänder.
Och jag säger nog bara OMFG hur de har sett ut !
Som tur är ser min bättre ut nu idag än alla dehär avtrycken, även om tänder
Här är några bilder på några:
1999, de är verkligen skit småa!
2000, de är ju grymma..förståss värre eftersom jag tappat några tänder där!
2008, ja nog är det stor skillnad. (en bit har brakat från en tand)
Här är två modeller av nedre tänderna. Den upptill är 1999 och den nertill är 2008.
Jäklar vad små tänder man hade, och de ser mycket större ut på bild;o

Kommentarer
Jessi säger:

Hahaha jag ha fått häjm min täjjde typ för e halv år sedan å trodd ja sko aldri slut skratt åv hu ful mina tänder hadd vuri furi HAHAHA ! :D

2012-06-07 | 23:28:55
Bloggadress: http://jessicasigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback