känslan att bo på världens osocialaste ställe!

Tänk er då man är världens socialaste person men bor på det mest osociala stället!!
Nästan alla kompisar är långt borta, och det kostar för en så fort man behöver någon stans.
Jag i princip planerar min veckor för att klara av dem utan att bli tokig (fast det blir man ändå).
Kan jag hålla mig utan att åka någonstans 1 dag i veckan är jag jäkla nöjd, för den dagen dampar man för det mesta och får hålla sig i skinnet för att kunna sitta här medan man vet att alla andra kan vara sociala och hitta på saker, bara åka ut en stund på kvällen. Men nej här sitter jag!!!

Jag kan bli så förbannad, den här veckan kommer då helt klar min moped att få hänga med på lite äventyr fö här tänker inte jag sitt a och mögla om kvällarna, det är ju SommarLov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback