en droppe kärlek

Jag älskar denna kille så otroligt mycket! Han står där i vått och torrt..
Hur jobbig jag än kan vara, eller hur jobbig en situation än kan vara så finns han ändå där.
Han får mig att orka med allt, när det är som jobbigast och man ligger på botten och gråter är han där och torkar tårarna och stöttar en, Han är min klippa som jag kan luta mig mot!
Han har den underbaraste famnen där man kan krypa upp och känna sig trygg och älskad.
Hans ord och blickar fastnar som ingen annans. Älskar dig

Baby for all my life
Don’t you know that it’s true?
I’m living to love you
So baby don’t think twice
If you feel what I feel
Trust your heart and do what I do
Cause I´m living to love you

I’m living to love you …

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback