screw u!

Måste bara avreagera mig lite! Shit vad jag blir arg på allt.. Närpes,vad f*n?! Stället är all för litet så folk "känner" en och "vet" mera om en än vad man själv gör. Alla tror de är så "jävla räijdi"? Käften går 24/7 -jo vet du vad de har gjort? -jo ja hörde hon har vart med honom! osv. Åt skogen med alla rykten. Vem orkar? Vem har samvete att gå och hitta på saker om andra bara sådär från ingenstans! Det är bögar hit och horor dit, jag menar kom igen;o jag brukar tänka skulle alla rykten stämma så skulle alla i närpes legat med varandra! Och jag tror inte jag är ända med denna åsikt!?

Kommentarer
Nathalie säger:

Tycker exakt samma sak ja. Åt helvite me täische rykten! :s

2012-05-03 | 14:36:09
Bloggadress: http://autumnborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback