funderar

Hejsan alla!
Sitter hos sassa nu och funderar på kvällen. Får väl se vad det blir för det är ganska slött just nu!
See U!
9 december- Mina drömmar
Mina drömmar är väl att ha ett bra liv. Gift barn hus och bli en bra frisör. Mycket pengar är väl en dröm alla har. Vet inte riktigt mkt mera att säga om det här.
10 december- Det här hade jag på mig idag
Har ingen bild men jag hade svarta strumpbyxor, en röd lång topp och en svart under, med en svart bolero utanpå.
11 december- Mina syskon
Jag har bara en lillebror som heter Oliver och går i 8:an
från i somras på skolavslutningen.
nu kmr mera bilder:
rewellcenter och sassa på amarillo
ABI feste och dagen efter
färga ögonbryn å ögonfransan
svinryggen jag gjorde på ninja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback