Ooh god!

Igår hade jag jätteroligt! Först var jag in till stan å köpte lite smått som ni får se senare. Sen med björn å köpte lite godis, Mums! Efteråt åkte jag lucas tom å mäntysaari till MD:s där försökte jag köra lite bil på playstation men det var ett dåligt spel så det gick inte! Sen tittade vi lite knasig film. Vi bestämde oss för att åke en sväng till abc och sen till mäntysaari så det gjorde vi. Det blev att spela lite X:box där också å jag var rätt duktig. Bättre än vissa i varjefall;D Sen tittade vi en creepy film å inte så mkt mer. Åkte sedan tillbaks till internatet. Nu sitter jag på rummet å väntar på att åka hem. Fick just se ett meddelande att jag ska å bli fotograferad till lucia på söndag morgon:O Jag vet inte riktigt är lite nervös man vet ju inte vad andra människor tkr om en som en Lucia...
Skulle jag verkligen passa som en lucia?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback