julspurt

Det har varit ganska mycket att göra så har inte direkt suttit vid datorn nåt. Men igår åkte jag, mamma och pappa till stan på sista lussandet och julklappsinköpen. Nu har jag iallafall alla julklappar jag ska ha köpta! Sen åkte jag till magnus och så gjorde jag sidecut flätor på natti och klippte markus. Sen åkte jag magnus natti och dg ut en liten sväng. Men både jag och magnus är lite sjuka så det blev inte lång kväll. Idag har vi fixat magnus frisyr och pysslat lite. Sen åkte vi till markus och jennie så klippte jag håret på henne och så blev det pizza med dem på casa. Efter en liten stun hos magnus blev det att åka hem.
Så var den helgen slut och imorgon blir det att börja på sista julspurten på salongen. Bara fyra dagar kvar nu före jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback