Grattis Sarah! <3

Igår åkte jag till närpes och var där hos patrik med ninja magnus julle johan och mich. Kollade film typ hela kvällen. Sen när ninja och magnus åkte steg vi av vid k-hallen..? Slutade i julles mormors trapphus i väntan på skjuss hem. Didd och jim skjussade först hem julle sen meij. Idag har jag klippt mattis sen ut och åkt lite skoter med oliver, det var kul men hade hala byxor så det blev att hålla fast sig hårt!  Sen tvättade jag mammas bil körde och plockade lite ved. Så har gjort rätt mycket idag. Men nu blir det bara film resten av kvällen tror jag. lägger nog upp lite bilder senare.
Grattiiis på födelsedagen Gullet!
Hoppas du har en bra födelsedag miss you Siss! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback