penna och papper

Tjolahopp!
Har haft vanliga timmar i skolan idag inget speciellt som hänt. Jag har också fått nån kick så ja bara vill rita hela tiden! Musik ett papper och en penna i handen då känns det bra. Och text jag tkr om texter fina roliga ja allt möijlit. Skulle verkligen behöva köpa något för elektriskt hår som Faktist Hjälper! för jag har nästan hästsvans eller knut hela tiden om jag inte tuperar och fixar riktigt blir jag galen av vad det är i ansiktet och över allt! Fy men så blir det på vintern..
Någon som har nåt bra tips på en produkt för elektriskt hår? :)



Kommentarer
- säger:

jag brukar använda balsamspray :) funkar iallafall jätte bra för mej :)

2011-02-10 | 15:52:04
Lexi säger:

Sv: jag kan ju prova, tack för tipset :)

2011-02-10 | 17:48:58
Bloggadress: http://alexandraerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback