would you like to be my dance..?

Tjena!
Det har varit grymt dålig bloggning just nu men orken har bara inte funnits. Men nu ska jag börja försöka blogga som förut igen för det är rätt kul och blogga...Slutade skolan en timme tidigare idag så jag gick ti internatet en stund före jag åkte hem. Har inte gjort något ikväll bara kollat tv. Jag skulle så vilja börja dansa någon stans i vasa då jag är där i veckorna men ja vet inte något bra så nu måste jag försöka börja leta.
dagens outfit: (dålig bild)
Igår fick jag höra något av en vän: att man får höra så många rykten men vet inte varifrån de kommer för den tjej han känner är den trevligaste i hela världen och om folk skulle se meij djupt in i ögonen och titta en stund skulle de se den självsäkerhet och det vackra på insidan. (inte exakt lika meningar för det minns jag inte men ungefär) Jag håller med kanske inte riktigt me självsäkerhet men ändå. Om folk skulle försöka lära känna en och prata med en och titta en i ögonen skulle de se MIG! Jag vet inte vad folk får ut av mitt utseendet men..jag har ivarjefall lärt meij att det är personen insidan och inte utsidan som räknas. För man kanske kan vara ful på utsidan tycker någon men om de lär känna personen kan den vara hur vacker som helst!

Kommentarer
Anonym säger:

Så sant så! Kloka ord.

2011-02-04 | 22:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback