typiskt meij!

Har inte bloggat så bra nu men ursäkta för det. Igår kom vikkan emmus och joss hit då vi hade slutat skolan. Fixade luggen på vikkan och blonderade joss. efteråt satt vi här och åt lite och sen åkte vi till mäntys och sen hem å sova. De sov över så de kom via skolan och sa hejdå före de åkte. Har rullat och gjort frisyrer idag, gick rätt bra om jag får säga. har just kommit tillbaks till internatet och ser att vår lilla Emmus antar jag har bäddat våra sängar före de åkte :D vet inte vad jag ska göra nu men i varje fall ska jag ha nå mat!
och jag som äntligen tagit en outfitbild å allt och skulle lägga in bilder från i fredags så då vet jag ju inte var jag har sladden! men men ni får se senare så det blir lite telefon och cam bilder istället.
lite på en av frisyrerna jag gjorde :)

Kommentarer
EMMUS säger:

tro det eller ej , e va itt jag som börja! :D

2011-01-19 | 19:50:52
Lexi säger:

sv: åhå sidu bara! :D

2011-01-19 | 20:40:20
Bloggadress: http://alexandraerika.blogg.se/
Madsamna säger:

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-06-02 | 08:55:22
Bloggadress: http://madsamna.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback