uselt

Hej efter ett tag. Har varit super dålig på min bloggning nu men det har varit så fullt upp. I fredags på kvällen åkte jag med jim rex och johanna och hämta kenneth till militärbussen. Sen åkte vi hem med johanna och så skjussade de mig till petra där det var folk. Sen kom jim och vi skjussade hem emelie och emma sen mig.Igår åkte jag ju till stan med sarah och shoppa(kmr bilder på kläderna sen). Åt första gången på subway också. Var och fika två gånger i brist på annat medan vi väntade på bussen. Då vi kmr till närpes fixade sarah till mitt hår lite och så åt vi nått småtte före jag skulle åka. Så kom simon och mattias efter mig så åkte vi till sanne där resten av folket var. Hade rätt kul med jag har aldrig och nåt sånt. Men skriver inte mer om de nu. Jag mattias simon och frida sov hos sanne. Sov så gott på soffan i sannes rum!:) Har varit där typ halva dan idag också. Sen kom mamma efter mig så åkte vi en stund till villan och köra skoter och nu är jag hemma igen. Så ja det var väl min helg. Blev rätt långt det här inlägget.
the boys
för att min söta vän oliwia tog 17 egopics tyckte jag hon måste få en här :D
Men det var ju nog för vår kära vän Mattias vi gjorde detta. Å vi ser ju du gillar det ;D
en bild av kvällens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback