jaa har lite ti jier som ni sir

Namn: Alexandra
Ålder: 16
Bostad: egnahemshus och internat
Avskyr: Rykten
Tycker om: Musik
Ditt bästa minne: hmm jaa förra sommaren är ett bra minne. Men det finns ju så många:)
Ditt sämsta minne: Vill inte nämna de här är för privata saker.
Pinsammaste du gjort:
Din bästa sida: hmm många säger iallafall att jag är lätt att prata med och det är väl bra :)
Din sämsta sida: Rädd
Beskriv dig själv: lite galen, kan inte vara tyst, gillar att va romantisk,är rätt bra på att skratta, känslig..fick räcka så.
Kärlekslivet: hmm..ingen kommentar just nu
Klädstil: Ska va snyggt bara, mycket tunikor
Komplex: Magen e värst..men mycket annat också..typ benen
Vad finns i fickorna: har inga bxor på mig så inget
Jacka: har många men den jag använder just nu: mörkgrå med lite ljusgråare blommor på och rosa huva
Bästa personen du vet: jag väljer inte ut någon favorit person, de jag tycker om är alla favoriter:)
Sämsta personen du vet: Tänker inte lägga upp namn här
Drömyrke: frisör..även om jag skulle älska att dansa men det är nog inget jag skulle satsa på ändå
Dröm: Jag vill nog bara ha ett lyckligt och bra liv!
Det första du tittar hos killar: Ögonen leendet helheten..
Det roligaste du gjort: Det finns inget jag kan peka ut som är det roligaste finns å många fina stunder!:)
Piercingar: Nej bara öronen
Tatueringar: nej men jag skulle gärna ha en fin liten text elr bild nån stans som betyder nåt för mig
Samlar på: inte vet jag om jag samlar men jag tycker andra samlar åt mig, men jag har en liten samling änglar
Intressen: Dans..smink och hår, rita ja ha kul bara:)
Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Rätt glad och lite ivrig på nåt vis
Favoritgodis: Ni har ju aldrig hört det förut liksom men ja Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa, lutfisk, kokta ägg, broccoli, lever och ja en massa annat men..
Kläder just nu: T-skjorta som pyjamas
Musik just nu: haha Två mörka ögon-Scotts
Vad sa du senast: öhm minns inte
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Har ingen aning faktist..som apa haha
Sommarplaner: Finns besvarat på frågestunden
Är du bra på matte: NEJ

Fisk eller badkruka: Oftast är jag nog fisk
Längd och vikt: 171.2cm för att va exakt:D 53-54
Hur många kuddar sover du med: två+meganalle
Favoritväder: Soliga sommardagar, eller svalasommarkvällar ute med en filt. Gärna stjärnor också. Eller en kall mörk kväll framför en brasa inomhus med filt och gott att äta. Gärna någon att dela detta med också:)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig: Sällskap,vatten och tändstickor är väl bra att ha. skulle nog gärna he en filt och kanske man skulle behöva en kniv. Men man får väl klara sig.
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: hmm jag kan va rätt snål nog men ibland slösar jag
Vem är viktigast för dig: Mina nära..kan inte säga bara 1
Bästa film: Finns många men senaste så var nog den jag såg på bio..min låtsasfru. Den var rolig och bra.
Tror på liv på andra planeter: njaa..kanske
Kommer du ihåg din första kärlek: Jodå
Älskar du henne/honom fortfarande: det varade inte så länge..men jag står nog nära personen ännu
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet om ingen har hemligheter
Tror du på mirakel: absolut
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: öhm beror väl på tror jag
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, även om man hatar den ibland
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Heheh jo..men konstit nog inte under fötterna!
Snarkar du: nej
Stjärntecken: jungfru
Rädd för insekter: nej kanske om det är nåt äcklit men
Äckligaste insekten: Fästingar
Största svaghet: domb
Det här är jag bra på: vet inte men folk  säger att jag är jättebra på att dansa
Bästa bok: hmm typ ängeln johnny
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: läsa tankar kanske
Chips, morötter eller godis: chips men också godis
Pizza eller hamburgare: beror på vilken pizza som menas
Skriver du dagbok: Har tänkt börja
Har du nån flickvän/pojkvän: nej
Stökigt eller välstädat: Om jag väljer så välstädat
Gungar du på stolen: ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Hm tror inte det
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster
Hur är din drömtjej/kille: Har humor, snäll, lätt att prata med, trygg, så kan han ju se bra ut också :)
Hur många syskon har du: 1
Vad är du mest rädd för: HAr nog skrivit om rädsla i något tidigare inlägg
Saltar du på maten: inte efter den är klar
Gillar du att sjunga: ja
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför: -
Anser du att du är stark: nää
Brukar du sola: ja
Vad gör du om du får hicka: dricker upp och ner
Röker du: Nej
Snusar du: Nej
Använder du knark: nej
Kaffe, te eller inget: inget av de där
Har du en besatthet: nu som då

Kommentarer
Hanna säger:

Jag undrar om inte du kan låta simon och gänget vara ifred, de vill knappast att du umgåsar med dom.

Och att du far ut med Jim och Didd, fast de antagligen talar skit om dig då du inte är med, och har svårt att säga nej till små flickor som du..

Du har så jävla många onödigt rykter som lika bra säkert stämmer.

Tack.

2011-03-11 | 11:23:46
Lexi säger:

Sv: okej fine he e tin åsikt men faktum e ja bryr itt me i han. sorry!

2011-03-11 | 12:01:39
Bloggadress: http://alexandraerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback