shake that ass for me

Gårkvällen var helt rolig. Förfest på centralplan, hade roligt men fick ett stort blåmärke av en "brottningsmatch" mot S, kan väl nog erkänna att man inte hade en chans heh. Skulle få 50cent av julle om jag dansade;o Mina fina lockar jag hade gjort åkte ur p.g.a det usla vädret. Gick till busstation och väntade på bussen åkte till åminne. Hade en fin pratstund med julia i bussen. Träffade på Säss och vi dansade som bara den i discot. Fick ju också träffa emelie som var länge sen. Sen skulle vi hem julle skulle till mig men gick ju inte som planerat för vi hittade inte varandra, hon hade tappat telefon och min hade slocknat. Men vi kom ju hem ändå bara att ensamma, lite synd vi som skulle ligga och prata hela natten;)

Kommentarer
Sandra säger:

Sv; Oj tack :)

2011-05-15 | 14:05:41
Bloggadress: http://sandrafredrikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback