list

snodde en lista av josefine, då jagi nte hade mycket annat

Har du:
Någon som förstår dig? - jo
Någon som du saknar? - JA
Någon som du hatar? - typ
Vem kramade dig senast? - barnen på dagis
Vem pussade dig senast? - öhm barn på dagis
Vem ringde dig senast? - mamma
Vem ringde du senast? - daniel

Vem var hemma hos dig senast? - familjen annars?

Vem var du hemma hos senast? - öhm förutom folk på internatet så tom

Har du några kärleksproblem? - om ja har!

Har du pratat med någon idag? - nej har suttit tyst idag. (jo)

Har du gråtit idag? - nej
Har du skrattat idag? - lite nog

Jag:
Är singel? - ja
Svär ofta? - tänker inte på det
Sjunger i duschen? - jodå, heh
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - om nån annan hade
Skrattar åt dina egna skämt? - ibland
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - kanske nog

Har du:
piercingar? - öron bara
Syskon? - oliver
Jobb? - dagis..och sen sommarjobb
För många vänner? - nej
Rymt hemifrån? - haha tänkte väl nån gång då man var mindre men,inte blev det ju av
Färgat håret? - jo
Bra självförtroende? - nej
Sagt "jag älskar dig" till någon? - klart jag har!
Varit kär? - Ja
Dumpat någon? - mm
Gjort något olagligt? - mm,gör väl de flesta
Somnat i skolan? - nej
Brutit ett ben? - nej
Tappat bort mig i min hemstad? - inte riktigt
Sett en fallande stjärna och önskat? - jopp
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - jo
Smugit ut utan lov? - nej tror inte det
En hemlighet som ingen annan vet? - Ja
Sovit en hel dag? - nej
Somnat gråtande? - jo
Blivit generad inför folk? - nån gång kanske, brukar inte bry mig riktigt
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - nej
Ätit musslor? - smakat
Haft ett förhållande i under en månad? - ja
Blivit kallad player? - inte vad jag vet
Färgat ditt hår svart? - typ nog

Vad:
Längtar du till mest just nu? - värme och Glädje!!
Ska du göra i helgen? - Vet inte förhoppningsvis ha kul med mina vänner
Har du för kläder på dig? - myskläder
Gjorde du igår? - var i skolan på stan och typ inget annat.
Ska du göra i sommar? - Dansa jobba simma träffa vänner och försöka ha kul
Åt du senast? - mat
Har du för mobil? - nokia
Vad köpte du senast? - strumpor, kjol, ring
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - skrika och gå en bit bort och ringa polisen

Vem/vilka:
Slog du senast? - heh nikke
Fick du sms från senast? - nikke
Pratade du med i telefonen senast? - mamma
Älskar du? - Mina vänner,"dig", familjen, mina kissor
Skulle du kunna göra allt för? - de som står mig allra närmast!
Var du med senast av det motsatta könet? - hur då var med?.. senaste jag såg var ju jens då jag var med felicia
Kan du lita på mest? - mig
Vet mest om dig? - S
Sov du tillsammans med senast? - sassa

Allmänt:
Har du pussat en groda? - nej, och tänker inte heller
Kan du hjula? - nepp
Biter du på naglarna? - ja
Är du EMO? - öhm
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - köpe det jag behövde, nåt jag vill ha, en resa kanske, en bra 18års bil, och spara resten.
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - om jag hade nån med mig och vi hoppade tillsammans och jag får blunda.
Har du sjungit inför publik? - ja
Följer du mode? - inte vet jag nu, nång gång. men har nog det jag vill ha själv.
Är du hungrig? - nej
Är du blyg? - totally not!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback