Svar på kommentaren om mina drömmar :)

Svar på kommentar:
Vi börjar med framtidsdrömmar! Jag vill få ett bra jobb, som jag hoppas kan bli en egen salong men annars skulle det också var jätteroligt att få jobb på nåt större ställe med att fixa hår och smink till modefotograferingar, tv och liknande :) Om jag har en egen salong så ska det vara mest vitt men sen för att göra det snygtt så svart och silver och helgröna växter, inte med några blommor på! Jag vill gärna satsa mycket på häftiga/vackra frisyrer och sminkningar:)

Förståss som du sa så har jag ju redan min kille.
Men kläderna ska vara snygga fräscha, får gärna bära skjortor!
Det ska vara lite häng på byxorna. Inte så att hela baken hänger farm som två meloner heller!
Klädstilen får också vara lite "bad" vet inte hur jag ska förklara men ni fattar säkert, lite slitna jeans osv.
Killar ska ha  Jeans så är det med det!
Ögonfärgen har jag inte särsklit stor skillnad på, bara den är klar. Hårfärgen är inget jag heller har så stor åsikt om men frisyren ska inte vara "back slick" iallafall, lite mera rufsigt och håret får gärna vara kort men helst inte bara rakt av och ingen frisyr. Därför har jag klippt det så det är längre upptill på M;)
De ska gärna va så de fixar sin frisyr åtminstone när de ska ut på helger eller liknande!
Sen så är det ju snyggt om de har en percing/tatuering men inget måste:)
Och han ska såklart ha smycken! Alla killar blir liite snyggare om de har halsband/armband osv.

Jag vill ha et tvåvånings hus. STORT är ju drömmen men det får man ju se hur det blir i verkligheten :D
Vitt med svart tak, eller grått med svart tak. Storr terass och stor säng. Vill ha köket i mörkt träslag och sen kanske med vitt:) Det ska inte vara för modernt och enkelt och inte för gammalt. Kommer nog blanda lite och ha olika i olika rum.

Ja, jag vill ha barn. Iallafall två barn, gärna en pojke och en flicka. Men 3 barn högst:)
Såklar ska jag försöka uppfostra dem så gott jag kan. Även om man själv klagar på vissa saker så är man ju ändå glad åt det och skulle säkert göra likadant.
Ska ha gränser så att det är passligt och inte känns som att va i ett fängelse eller nåt om man är hemma, men så att de vet va som är rätt och fel:)
Vill ha en bra relation till mina barn och jag vill vara en ung mamma.
Jag vill inte ha barn förrän jag har det stadigt med jobb och så men inte vänta så då de är lika gammal som jag är nu så tycker de att man är en tant! Och nej jag tror inte jag kommer köpa alkohol åt dem för det har jag själv inte fått heller. + att folk får ändå tag på alkohol om de vill ha. Så som sagt snäll morsa men ändå med gränser, haha!

Detta med bröllop så är ju många tjejer's dröm som man tänkt på någon gång.
Förståss så ska jag va ung och fräsch då jag gifter mig,haha. Men såklart så måste man ju ha hittat den rätta också. Och i mina drömmar som jag hoppas blir verkliga så är det ju Magnus:)
Vit klänning med långt släp. Inga axelband. Och på delen över bysten får det gärna va ett fint mönster som går lite ner på kjolen och den ska ha snörning i ryggen:) Håret ska va lockigt och lite uppsatt men inte för mycket.
Ungefär en sånhär klänning:
Det ska va ett sommarbröllop. Vigseln måste inte va i kyrkan får också va ute men det får man se då.
En ring i vitt guld skulle jag gärna vilja ha:) Mycket blommor i mörkrött,vitt och med grönt.
Hur stort bröllop det blir så drömmen är stort men ekonomin kan säga annat,hah.
NU är jag klar med inlägget tror jag så då är det väl bara att se om det kommer följfrågor på det jag skrivit. Men måste säga jag skrivit duktigt långt! :)

Kommentarer
Anonym säger:

haha tack de va ett super bra svar ;) riktigt roligt att läsa :D

2012-02-08 | 23:16:44
Lexi säger:

Sv; roligt att du gillade det!:) kom gärna med fler kommentarer sen nån gång;)

2012-02-09 | 11:38:42
Bloggadress: http://alexandraerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback