lite tips..ti

Nu ska jag ta och dela med mig av lite tips till er, de kanske inte har något att göra med varandra men ändå:)
 
1. Här är en deoderant som jag tycker funkar jättebra och den luktat gott flera av den här invisimineral deoderanterna är bra!
 
2. Använd ett bodylotion med shimmer i på sommaren då du springer barbena osv. det får en mycket somrigare effekt.
 
3. Mythic oil milk, bra för lite finare hår. En olja med mjölk som gör att håret inte känns lika fett som en vanlig hår olja. Sprayform så man bara sprayar på topparna/längderna. Bra för slitet och och det får en bättre glans och känns mjukare! Love it:)
 
4. Denhär är något man sprayar i håret före man går och sover. I sådär halvtorrt hår, och jisses vad mjukt då man vaknar!
 
Nåja det får räcka, lite tips iallafall :)

Kommentarer
sara säger:

Säljer du den där kerastase produkten på salongen?

Svar: Tyvärr det gör jag inte. Har inte in så många produkter över sommaren;/ men den finns nog på nätet :)
alexandraerika

2012-06-30 | 09:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback