uppdatering för några dagar!

Min dator är på service och har varit ett bra tag..därför blir det lite dåligt med uppdateringen. Men dagar som gått:
Förra fredagen var det kalas hemma för mamma och brorsan har fyllt år. Lördagen åkte jag ut till Matti's villa i köklot där flera andra redan var. Söndag hade vi skola, japp ni läste rätt hur sjukt det än låter! Sen rax med några ur klassen. Resten av dagarna blev det amarillo och Taken 2 på bio. Fixat massa papper och grejjer. Fått lägenheten. Annars bara runnat på. Helgen har bestått av att vara i stan och umgås med mina kära vänner typ. Igår var det ju ikea så nu har jag i princip största delen fixad till lägenheten. Efter jobbet blir det att åka efter ett matbord till närpes och imorgon får jag köra dit alla saker och göra det klart..wohoo:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback