galet kul

Tja! Haft en trevlig vecka och helg?
Det har nu jag iallafall! I fredags blev det UV party.
Efter jobbet gav jag mig av mot Veikars till Michelle. Åt tortillas och fixade oss.. allt var lungt tills vi hörde om vilken kö det var och då blev det eld i baken! När vi kommer runt hörnet var INGEN där-.-
Vinglade runt på stan och förståss hamnade vi och köa i typ 2h ändå för att alla gillade och trängase och kön tidigare redan betalt in sig. Men fan vad kul vi hade..dansade så fötterna värkte och halsen var sjuk av allt sjungande!
 
Igår var jag hos michelle en stund och sen hämtade jag Nilla så åkte vi till mig en sväng.
Efter en stund åkte vi till stan och var ut och "racklade" på bara.
Nilla sov hos mig inatt. Iivari kom och skulle hämtade Nilla så var vi på sightseeing i korsnäs.
Åkte linbana ;)
 
Chillar bara hemma och har stora planer för salongen! Kan bli riktigt nice dethär:))
Imorgon är det ledig dag= skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback