1&2

Det får blir första december nu då också..
1 december Presentera mig själv:
Jag är ju Alexandra då och brukar kallas Lexi sen finns det ju en hel rad andra smeknamn också. Jag är 16 år och är jungfru. Jag kmr från en liten by Taklax så man kan säga jag är uppväxt i skogen bland björnar och vargar. Men just nu så bor jag i Brändö i Vasa i veckorna. Jag är en mycket mycket social person och vill aldrig nästan vara ensam och vill alltid göra något kul! Jag pratar mycket och typ hela tiden och med alla. Jag har två katter hemma och min mamma pappa och lillebror. Jag ÄÄÄlskar att dansa och också att sjunga jag skulle kunna göra det typ hela tiden. Jag går på YA:s frissa linje i brändö och trivs bra. Jag är mest med kompisar och sånt annars :)
2 december bilder som ger underbara minnen:
här är en massa bilder men jag har bara från dethär året :) men det finns sååå mkt mera :)

Kommentarer
Anonym säger:

å noår fan hae vuri naijn björn elå varg i taklax/korsnäs sist???

slut juv föfan.

2010-12-03 | 22:02:54
Lexi säger:

sv: No bare skämt å sido

2010-12-04 | 11:32:58
Bloggadress: http://alexandraerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback