2 december

Okej jag ska inta laga lösenord då
Nu sitter jag nog bara här och har inget och göra.. Men förut ikväll så var tommy maria och amanda hit så klippte jag maria medans amanda lekte med mina gamla dockor :D Fick i varje fall klä på henne när hon skulle hem och var lite envis. Jag ska sno en sånhär lista av sassa så att jag har något att göra nu i december.
1 december- Presentera mig själv
2 december- Bilder som ger underbara minnen
3 december- Favorit saker
4 december- Det här åt jag idag
5 december- Vad är kärlek
6-december- Det bästa med mitt utseénde
7 december- Min bästa vän
8 december- En vanlig dag hemma hos mig
9 december- Mina drömmar
10 december- Det här hade jag på mig idag
11 december- Mina syskon
12 december- I min handväska
13 december- Ett barndoms minne
14 december- De bästa klädesplaggen jag har
15-december- Ett pinsamt minne
16 december- Detta ångrar jag
17 december- Mitt favorit minne
18 december- Mina förebilder
19 december- Mina dåliga sidor
20 december- Det här ska jag bli när jag blir stor
21 december- Min favorit mat
22 december- Bästa julmaten
23 december- Det här får mig att må bättre
24 december- Hur ser en riktig jul ut för mig
25 december- Det här får mig att gråta
26 december- Vad jag fick i julklapp
27 december- Bästa jul låten
28 december- Det här saknar jag
29 december- Mina idoler
30 december- De vackraste sakerna någon sagt till mig
31 december- Mitt nyårs löfte
Jag fixade till lite på den men ja det här får bli som er julkalender från mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback