aaw

Godmorgon/goddag!
Har inte hunnit göra så mycket bara göra mat typ. Vet inte alls vad jag ska göra idag men jag får väl se..
30 december De vackraste sakerna någon sagt till mig:
Ja det är ju klart att "Jag älskar dig" är det finaste man kan få höra för det betyder ju så mycket men det finns många andra saker också...här är några vackra saker som jag fått höra: "jag älskar dig", "du betyder allt fö mig", "jag trodde aldrig jag skulle få någon som är så perfekt som dig men det fick jag", " att du ser bra ut är ju också en bonus...", "men du har ju dina vänner vi finns alltid här för dig", " du kommer alltid finnas i mitt hjärta"...ja det finns ju så mkt man har fått höra men här var nu ivarjefall några:)
Ett tillägg:
FÖD VÅRA BARN!! <3 // joss&musse
ni e ju bara fö gollåt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback