hatar speglar

Ursäkta för min uur dåliga bloggning nu men imr/ idag ska jag blogga och lägga in lite bilder. Men ikväll har jag emmus och vikkan varit hos meij. Jag lagade till lite mat åt dem, en makaronsallad och batonger. Möums! Sen har vi nog bara myyst och kållat film å sånt:) Så nu hatar vi speglar fyy va läskit. Men nu har mattis å christian varit och hämtat dem så de har just åkt hem. Jag ska väl snart gå och sova. Gonatt på er !
Någon annan än jag som brukar tänka att någon plötsligt skulle stå bakom er i spegeln ??

Kommentarer
Jessica säger:

Jag brukar tänk samma, fyfan ! men seriöst ja sko få fäjle jag om nain sto mitt iallt i speglin om man kolla opp tibak i an, haha usch :D

2010-12-27 | 14:36:57
Bloggadress: http://malaxbruttonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback