Pepparkaksbak

Godmorgon!
Idag ha man många uppgifter att uträtta: Göra en inlämningsuppgift, Baka pepparkakor, Klippa lillebror, Städa upp lite, Tänka på julklapparna och fixa det, Packa och åka till stan igen.
6 december(=självständighetsdag) Det bästa med mitt utseende:
Jaa-a den här var svår vad kan man säga...Men jag tycker om mina mörka ögon och mitt mörka hår. Min hy är också bra om man tänker hur den skulle kunna vara. Mina händer är också bra för dom är små och flickiga för jag skulle inte vilja ha några sånadär stora hemska händer :D
Ja vad tkr ni? :)
jag vet det blir många gamla bilder nu men ikväll ska ni få se lite nyare:) och jag hoppas på en hårddisk i julklapp så jag får det att rymmas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback