pyssel

Nu har emmus åkt så nu sitter jag i pyjamas och pysslar och lyssnar på jul musik här för meij själv, Myyysit :) Sen blir det väl att städa klart och laga lite mat elr nåt. Igår var vi ut å körde en sväng med mäntylä och johnny. Sen tillbaks till internatet och efter en stund sova.
glömde bort det igår..
7 december Min bästa vän:
Åj har ju så många men jag kan ju lägga upp några bilder:)
det var text på den färdigt men orkar inte göra på de andra
det vill inte gå att ladda upp mera bilder så det får va men det finns nog mera bästa kompisar skulle jag säga även om det finns vissa som står en lite extra nära ens hjärta<3
8 december En vanlig dag hemma hos mig:
Här på internatet är det väl stiger upp 7-halv8 fixar meij lite och går till skolan. Kommer hem från skolan lite olika tider å då brukar jag oftast äta något och sen brukar det nog vara dator och kompisar och kanske in till stan. sen och sova. På helgen stiger upp lite senare typ 10-11 och sen blir det nog bara sånt man måste ha gjort hemma och sen ut med kompisar. Så ja det är väl i princip så som det brukar se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback