tudiluu

Hej på er!
Ja vet men ja hinner inte blogga på helgerna men ja ska försöka börja..
Fredag: Åkte till närpes for ut med oliwia alex john å fredrik sen kom ivars ellfolk josefine å simon.. var ti john en stund sen ti simon å sova.
Lördag: Ti halpin å handla med sarah å hennes mamma, sen med oliwia, sen till rörgrund å ställa till, sen hem ti simon å vi fixa oss å tibaks ti rörgrund på tennisfest...simon kom lite senare för han jobbade. sen åkte jag simon å alex ti sassa på förfest å jusst före taxin kom blev jag stucken av en geting:( sen åkte vi till fagerö..vi dansade å hade roligt hela kvällen:) sen bussen hem å jag simon alex å mattias lämnade en stund i Niesby sen hem ti simon å sova.
Söndag: Simon å jag gick ut å tvättade bilen..(simon tvättade bilen) sen kom alex fredrik å oliwia också en stund sen åkte de hem å jag simon alex å john åkte till petra å simma i polen sen till simon å så kom mamma efter meij..
Idag: Jag har klippt gräs å hjälpt mamma lite å varit ti stranden å ätit å nu gör jag inte så mkt bara tittar på tv. Jag ska ta å ladda upp bilder nu i ett helt nytt inlägg från hela sommarlovet typ för jag har Äntligen fått tibaks min kamera!:)
vid rögrund(ansiktsmålningar&frisering som jag å sarah gjorde)
Mattias Josse å Jag hos sassa
Me and My Girls<3
Sanne Oliwia å Fredrik
Alex
Mattias å Älskling
Josse Sassa å Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback