home sweet home

hejsan alla!
Nu e jag hemma och kan blogga igen..Har sovit ensam på internatet dehär två nätterna för sassa har sovit hemma men det gick väl bra det också för man sitter ju inte ensam på rummet annat än när man ska sova:) Idag hade vi bra skoldag började 12.15 och skrev ett prov sen fick vi åka hem. Och nu får vi vara ledig fredag lördag söndag och måndag! :D Jag har typ bara suttit och kollat tv nästan, men jag plockade faktist upp lite i mitt rum och bakade en paj som jag kan visa bild på imr:) Nu har jag så tråkigt och jag pratar inte med någon så de gör ju att man blir lite konstig.. Jag vet inte riktigt in elr ut på meij själv just nu, jag vet ingenting vill bara va i en stor famn å helst somna å inte säga någonting, det är min känsla just nu...
Jag lägger in lite bilder imr.
Om NÅGON vill får de gärna säga vad de tkr jag ska ha mera av på min blogg/mindre? Skulle va väldigt bra å veta :)




det var ett tag sen som det kanske märks!

Kommentarer
Anonym säger:

mera bilder :)

2010-11-12 | 12:41:04
eantonia säger:

mera outfitbilder! :)

2010-11-14 | 20:02:41
Bloggadress: http://eantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback