Höstloooov!:D

Jag har haft fullt upp hela tiden så jag har inte hunnit blogga så ursäkta meij:) Men i onsdags hade vi ju lång dag i skolan så det hände inte så mkt mera efteråt. Igår slutade vi kvart före 3 och så gick vi till internatet och började städa. Så kom oliwia hit också så gjorde vi oss klara och åkte in til stan där åt vi på amarillo å fredrik, simon, markus, sanne å klockars dit med oss en stund sedan gick vi med dem lite och följde dem till vasa teater för de var med skolan. Ush vilket väder det var att gå runt i stan! Sen kom sassa och felicia med oss så gick vi runt i lite affärer och sånt sen bar det av till Royal night club på konvent:) Där var det super kul och en massa folk så man knappt kom framåt å det var så vart så svetten bara rann, men har man kul så har man:D Bara vissa problem barn som kanske skulle lära hantera sig själv å inte var så bitch å bete sig lite bättre kanske funderat på någon mental terapi skulle ni kanske behöva, STORA attitydproblem!!
åj guud va det haglade när vi skulle hem gjorde ju ont över allt:O Oliwia sov också över hos oss och felicia så vi sov 4 i våra hop satta sängar:D Idag hade vi kort dag slutade 12 å nu väntar jag på skjuss hem:) ikväll kmr emmus till meij så ska vi myysa:)<3
kmr lite bilder när jag kmr hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback