2 advent

Nu måste jag ursäkta mig lite för dålig bloggning. Men jag har laggt ner all min tid på magnus och annat denhär helgen och inte velat sitta och blogga en massa. Det har varit en riktit lugn och mysig helg! :)
Fredag: Efter "jobbet" åkte jag hem och åt lite mat och packade så kom thomas efter mig och så åkte vi och hämtade magnus, sen john och tim. Var ut och körde men kom inte hem så jättesent så vi han se slutet på idol. Och F*N vad jag blev arg då Moa åkte ut! :(

Lördag: Steg upp någon gång och så åkte magnus och jag med dg och natti till stan på julshopping:) Hittade inte riktit allt så blir väl att gå efter det sista då jag är in till stan någon dag. Och så åt vi jättegod mat på amarillo! Vi kom hem till magnus typ sex tiden. Åt glass, popcorn och han satt och spelade lite fina låtar för mig. Sen när vi skulle se en film så somna vi för jag har blivit så förkyld så jag frös och var helt slut!

Söndag: Var med till kyrkan då magnus skulle spela och resten av dagen har vi bara chillat. Tittade filmen idag istället (bridesmaids) och sen åkte jag hem :) Och imorgon är det måndaf igen och tillbaka till salongen.
(långt inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback