En liten nyårslista :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var till sonisphere :) Och säkert nog massor av småsaker men inget sånt som är så stort att nämnas:)



Har du några nyårslöften?
Ska försöka komma igång med gymmet bara jag skulle bli frisk någon gång så att det skulle gå! Och försöka spara lite pengar till bil och sånt:)



Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min moster förståss och daniela:)

 


Vilka länder besökte du?
Har faktist inte varit utomlands iår..bara på en liten trip ut till Åland.

 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit ledsen kanske..

 


Bästa minnet från 2011?
Magnus<3 Sommaren, Sonisphere och alla mina underbara vänner!

 

 

Bästa köpet?
Min Galaxy! :)

 


Vad spenderade du mest pengar på?
Telefonen, kläder och skjussar tror jag..



Gjorde någonting dig riktigt glad?

Magnus förståss, och alla de härliga kvällar vi haft i sommar t.ex.



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Nja vad ska man säga halva året ledsen och halva året glad..men jag vet inte riktigt



Favoritprogram på TV?

Jag vet inte riktigt jag tittar mest film..


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Bara ett år med glädje! :) och inte så mycket extra skit runtom en


 


Vad ser du mest framemot med år 2012?

Bilkörkortet, Sommaren och kanske någon liten resa eller något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback