julfrågor

Hur och med vilka firar du jul iår?

Först firar jag här hemma med min familj, mommo och moffa och min moster med familj. Så äter vi julmiddag och sen väntar vi på tomten och alla paket. Senare på kvällen åker jag iväg till magnus och delar ut lite julklappar där och har no säkert bara lite julmys då resten av kvällen :)
Vad önskar du dig i julklapp?

Locktång, lite småsaker till rummet, pengar så att jag själv får gå och köpa det jag vill ha :)
Vilken scen är bäst ut Kalle Ankas Jul?

Ärlit så är jag inte så förtjust i kalleanka men jag gillar att se de nya sakerna som kommer om det är något bra annars orkar jag inte titta
Brukar dina julaftnar leva upp dill dina förväntningar?
Kanske inte helt men jag är nog ändå alltid nöjd då julafton tar slut!
Vilken jullåt tycker du är bäst?

Jag vet inte riktigt, kan inte välja ut någon direkt.
Vilken julfilm är den bästa?
Det finns flera men iallafall kan man nog alltid titta på Grinchen-julen är stulen, haha
Har du varit lucia någon gång?
Ja, då jag var liten :)
Berätta om det bästa julminnet?
Då min lillebror var typ två år och ringde till tomte och frågade om han inte kommer snart och en man svarar och säger jo snart. Så gick det en liten stund och så knackade det på fönstret, hahah :D Men överlag så är julen bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback