hope..

Har haft en ganska lätt skoldag. Kollade på nästa period och den är typ Super! ledig måndag, 8-18 tisdag, onsdag 8-11-45, torsdag 11-13.45, fredag ledig :D Sitter bara här ikväll och kollar tv typ. Hoppas också att Mika kan komma och hälsa på!!!:)
Ska göra ett test i brist på annat:)

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja
hur många har du varit kär i? - jag skulle säg 2/3 men det beror på hur man tänker
är du kär just nu? - jo



- Tio frågor om dig själv
namn? - Alexandra Erika Karlsson
när fyller du år? - 16 september
några piercingar- nej
vad har du på dig just nu? - strumpbyxor och en tunika/klänning
vilken årstid är bäst? - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att vakna berdvid en person man älskar och solen kikar in lite och man är pigg :)
vad tycker du mest om hos dig själv? - hm...svårt å säga! slät hy haha
vad är du bra på? - prata och skratta typ :D inte vet jag det själv bara sådär..
vem älskar du mest på denna jorden - de som står mig nära såklart vänner å ja..
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon




- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - simon
vem är den galnast /roligast av dina vänner? - de är alla men på olika sätt ;)
vem är snyggast av dina vänner? - ni e nog snygga allihopa :D
vem är mest partyprisse? -  hmm.. lite svårt men kanske den som visar det mest är väl josefine:)
vem är den du helst har filmkväll med? - ingen speciell vänner bara :)
vem av dina vänner är sötast? - allihopa

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - mamma antar jag men så är det väl oftast med mamma och dotter
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nåja helt okej
vem är farligast i din familj? - inte är de väl så farliga
vem ser roligast ut i din familj? - ööh?
vem är coolast? -  ingen
har ni något husdjur? - jopp
vem har du mest gemensamt med? - hm vet inte riktigt
vem står för underhållningen? - eeh antagligen är jag en stor del av den hehhe;P men man kan ju tolka frågan på olika sätt..
vem sover du oftast med? - sover nog själv
roligaste kvällen med familjen? - vet inte riktigt



- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - vart i skolan åkt hem ätit suttit här typ
vad ska du göra nu? - datorn och kanske någon film
har du gjort något dåligt idag? -  tror inte det
vad har du ätit idag? - ris och nå kyckling grejjs och en pizza pit typ
har du duschat idag? - ja
är du trött nu? - nej inte så värst
vad händer imon? - sova, städa, åker väl till närpes typ
går du i skolan? - jo
har du varit i skolan idag? - jo



- ANNAT

Hur mår du just nu? - sådär..kan inte förklara
Har du piercat dig? - nepp
Är du hungrig nu? - nej
Vad är klockan nu just nu? - 20:19
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -  facebook & bloggen

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - ingen aning vem det var faktist nån nmr nog
Vem ringde du senast? - sassa
Vem sms:a till dig senast? - jenny
Vem sms:a du till senast? - jenny

- FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - hon sitter nog i en soffa så jag ser henne nu
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - i måndags

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - näe men de som passar i det så helt bra
Har du sminkat dig idag? - jo

- MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - nej
Vilket är ditt favoritband? - har inte nåt favorit band precis
Vad gillar du för musik?- lite av allt nästan, men inte opera och där det bara skriker så jag inte ens vet om de sjunger något..

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - jo
Har du fler än 5 tröjor? - jopp

-SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - nej, elr pulverwax ibland
Använder du ögonskugga? - ja då jag hinner
Använder du kajal? - jo, men inte så ofta i skolan
Använder du hårspray? - ja
Använder du volymspray? - nån gång kanske
Använder du mousse? - njaa inte så mkt mera
Använder du deodorant? - jo
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - jepp
Använder du läppglans/läppstift? - ibland
Använder du brunkräm? - ja
Använder du rouge? - ibland
Uppsatt hår eller hängande? - både och, tkr mer om att ha ner det men på vintern blir det så elektriskt så om jag inte orkar lägger jag upp det.
Plattar/lockar du håret varje dag? - plattar typ varannan dag
Duschar du varje dag? - mer varannan dag..men på helgen oftare
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nejj!

-KÄRLEK

Är du kär just nu? - Ja
Har du kysst någon idag? - nepp
Har du ett förhållande? - nej
Är du romantisk? - ganska skulle jag säga, tkr ivarje fall om å va det så då jag tkr så är jag :D
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - jodå
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - ha ett förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nejj!
Vem sov du senast bredvid?-  nå sassa ligger ju brevid typ varenda natt i veckorna så Sassa :D
Har du varit tillsammans med någon som du sen varit KK med? - nepps
När fick du din första kyss? -hm det är väl nog ett bra tag sen så jag minns inte..
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 18-20 nåt
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - neheejj
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - skulle säkert gärna göra det men det är väl inte bästa iden.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - hmm..beror på hur man tänker me dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - ehm svårt å säga såhär men om det är om klädstil såå..snygga stiliga kläder dyra märkes då antar jag också. hehe nämen bara snyggt så. Gärna lite häng..inte rädd för rosa och lila och såna färger:D ja men det är så svårt å förklara såhär men jag vet nog vad jag gillar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback