hmm..

Fick sluta lite tidigare som tur är...Har bara haft teori i skolan så det har varit rättså jobbig dag! Men nu sitter sassa och jag bara här och så ska väl robert komma och klippa och färga sig. Ska väl försöka göra nån mat sedan också bara vi fått en sak handlad som vi glömt. har inget å skriva om typ så jag gör en sån här..
10 Saker om meij själv:
1. Jag älskar att dansa (& sjunga)
2. Är väldigt social och inte blyg
3. Är grymt mörkrädd
4. Hatar när folk inte förstår
5. Tycker om stora nallar
6. Äälskaaar Choklad
7. Gillar män med muskler haha :D
8. Är grymt hyper av mig och kan sällan sitta still
9. Tycker om att rita av saker och skriva graffiti
10. Tycker om att skriva fina texter och dikter och sånt (gillar även att få sånt)
där har ni nu lite o mig..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback