hata aldrig den du en gång älskat

Jag minns varenda sekund sedan vi träffades första gången...skulle jag skriva om allt skulle det bli flera böcker. Tänk att den tiden vi hade känns som hela livet typ. Jag ångrar inte något med deij inte ens ett bråk allt var ändå perfekt. även hur många tårar det kommer eller hur många bitar hjärtat går i kommer det aldri att gråtas bort med tårarna eller ramla bort som en bit! Man känner när man verkligen är lycklig och det var jag verkligen tiden med deij var bäst! Som att flyga på moln eller springa barfota på en sommaräng med blommor. Alltid varmt och skönt hur kallt det än var runt oss... Like a fairy tale! Du kommer alltid att ha den platsen du har hos meij den kan ingen ta ifrån meij och alla minnen skratt och tårar tillsammans INGET kan tas ifrån meij elr deij...den tiden är vår och kommer aldrig och glömmas! Always in my heart an mind! Det har varit det finaste jag kunnat få och jag kan bara tacka deij för allt! Du har gjort meij till den jag är på insidan. Du fick meij att må bra, fick mitt själförtroende att bli mycket bättre för du tyckte jag var vacker hur jag än såg ut, hur jag än betedde meij, jag kunde allti va meij själv vid din sida. Likaså kunde du för du var/är ändå perfekt! Allt vi har varit med om är underbara stunder...vi har varit med om så mycket tillsammans nästan allt! Alla saker man gör påminner om oss. Alla bilder på varandra och tillsammans är så otroligt värdefullt och vackert alla saker och ja minnena! Att kunna se någon i ögonen och se rakt in i varandra är något som alla vill uppleva kan jag lova, för det har jag gjort! Vi har ett band som aldri kommer att gå av. Även vad som händer och vad folk säger och vill illa elr vad som helst. Jag har fått min bästa vän för livet!!
Kärlek glädjer, Kärlek sårar, Kärlek är det vackraste men också svåraste som finns! Men kärlek är minnen och tid som inte försvinner det är alltid en del av en!
.....Hata aldrig den du en gång älskat
Den som älskat kan ej glömma
Den som glömt ej älskat har
Den som älskade och glömde
visste ej vad kärlek var
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback