villa liv

Tjolahopp! Igår var ninja magnus marcus och dennis hit. Drack kaffe och åt kladdkaka och tittade en film men vi hann inte se den riktigt klart för de var tvugna att åka då de skulle upp och jobba idag. Idag har jag varit i jobbet men vi har bara lekt för det var massor med alger så vi kunde inte simma så imorgon ska vi ha simskolan här vid stranden i harrström. Åkte också hem med båt idag, kul.

Bloggar ju inte så jättemycket nu över sommaren då jag jobbar hela dagarna och när man kommer hem hittar man oftast på något. Försöker hinna ha så kul det bara går den här sommaren efter en skit vinter och vår. För er som inte vet så bor jag (och familjen) i princip på villan nu då alla har semester (förutom jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback