candy king

Sitter och äter lite candy king och kollar våra bästa år. Ska se vad jag hittar på idag. Skulle va rätt skönt å slippa förkylningen åtminstone skulle jag säga!
Det här upprör mig:
Det finns mycket som kan uppröra en det beror väl bara på tillfället och så. Men det upprör mig såklart att bli sårad eller om folk annars sårar varandra. Ja och så blir jag ganska upprör över rykten, för rykten är egentligen ur löjliga. Till på köpet stämmer oftast de inte. Men jag förstår inte varför folk tycker det är kul å börja ett rykte, för de blir ju inte precis känd för det elr nåt sånt. Bråk och sånt där elakt är ju aldrig kul heller. Och en sista ak som jag skriver hit så är att då folk inte vågar va sig själva för att de är rädda vad folk ska tycka, så skulle det ju inte borda va men så är ju folk idag för att de är rädd folk ska börja prata skit och sånt, för det gör människor idag.
en bild på min söta kisse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback