last day..

Godag elr vad man ska säga.
Idag är ju sista lediga dagen. Men har haft ett rätt lååångt sportlov så man ska inte klaga nåt nu. Ska fixa lite här hemma sen packa lite och kanske kolla en film. Sen blir det ju att åka tillbaks till stan då igen.
Mina rädslor:
Åj jaa ja kan väl säga jag är rädd för rätt mycket men det beror nog lite på tillfället också. Men några saker kan jag ju skriva: Döden (fast det är väl inte meningen man ska tycka om den heller) Jätte mörkrädd, Rädd för höjder, man kan inte säga rädd men jag tycker inte om att va ensam speciellt inte om det är mörkt, tkr inte om gamla hus sånadär som bara står där och är helt fall färdiga typ. Och en till rädsla som jag lägger till nu som jag glömt..som nog är den största jag såg det på en annan blogg så jag märkte jag glömt det, Men att mista någon. Ja det får väl räcka men det var lite iallafall.
typ sånt här, fast det här ser inte så läskit ut nu på bilde n då det är så grönt och somrit men ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback