spydd ja//viktor

Ska ta och göra en lista..

VEM

Vem är i rummet med dig?
mamma
Vem fick du senaste sms av? petra
Vem tänker du på nu? ingen speciell
Vem pratade du senast i telefon med? mamma
Vems hus var du senast i? hemma
Vem önskar du var med dig nu? nån mysig person bara
Vem är din favoritsläkting? hmm har väl ingen favorit direkt

VAR

Var är din mobiltelefon?
i fickan
Var handlar du mest? hmm h&m, jim&jill, gina tricot typ
Var fick du tag på tröjan du har på dig? h&m
Var åkte du senast bil? vasa-taklax

VAD

Vad åt du senast?
tacos
Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Svart
Vad är den närmaste saken som är blå? min skjorta
Vad har du på fötterna? Sockor
Vad är din favorit färg? tkr om allt typ..men blå rosa m.m
Vilken film såg du senast? the glasshouse 2
Vad hör du just nu? inget tv:n bara

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng?
hah klart jag har
Hånglat på en bio? hmm..jag minns inte riktigt
Hånglat i skogen? ja
Tyckt att din kusin är het? nej
Sovit naken? jo
Kört över hastighetengränsen? ja
Målat om ditt rum? nej men tapitsierat (elr hur man skriver det)
Dansat framför en spegel? jodå
Fått hicka? ööh jo!
Dumpat någon? ja.
Stulit pengar från en kompis? NÄ!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Jo
Varit i slagsmål? Ja inte vet jag om man kan kalla det slagsmål inte.
Smugit ur ditt hus? Hah kanske det men nog på skoj då
Haft känslor för någon som inte känt desamma? det har väl hänt alla
Hånglat med en främling? nja
Älskar eller saknar någon nu? klart det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback