to. fre. lö.

I torsdag efter jobbet åkte jag hem och fixade mig och sen satt jag på med Oliwia mot Vasa.
Gick till Ninja och Zork's lägenhet för inflyttningsfest.
Efter några timmar där gick vi till hoviska och vandrade runt.
Åt mat på mäccen och gick runt på stan och träffade en massa folk!
Blev erbjuden att få sitta på hem så någon gång mot morgon sidan kom jag hem.
Kylig men helt okej kväll:)

 I fredags var jag med Julia, kokade och snackade.
Sen bar det av ut och köra en sväng :)

I lördags åkte jag till vasa med J och K då jag vaknade..blev lite småshopping.
Hade tänkt åka och se på street race men de körde inget just då.
 
Då jag kom hem var det snabbt att fixa sig och sen förfest hos Bob.
Vidare till Fagerö och dansa hela kvällen.
 Skulle bara ha kul den kvällen men vissa människor roar tydligen sig själv med att förstöra för andra.
Nåja jag hade jättekul ändå nästan hela kvällen!
Mini efterfest hos Bob.
 
Bilder då nätet går snabbare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback