del 1

Tror jag ska göra en liten årsresumé också:)
Januari-april:
Mitt liv var typ såhär..det gick upp och ner i flera månader!


var på nämpnäsrevyn


Fest är det ju alla år och alla månader i princip men ändå..och tillbringade ganska mycket tid med denna tjej:


Hade lan där jag och oliwia spelade sims:D


klippte pannlugg


på fest första gången hos mich:)


på idol till jeppis



hade många bra pratstunder med felicia<3


chillade och roade oss på internatet


körde snöskoter;)


badade tunna


hittade på bus(a)



..fest


hade mycket sminkningar i skolan


hos mig..


ut med blondie, saknar henne nu<3

sarah var hos mig och vi fotade<3


tjejkväll hos ninja med henne och julle<3


fest i zork's garage? :D


<3



var till åland på påsken och firade min faster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback