del 2

maj-juli
valborg
tillbringade mycket tid med dessa..tittade hockey,grillade och var mycket till abc och ut och körde
chill hos mig
gjorde bröllopsfrisyrer på varandra
det blev varmare och emmelie och jag tillbringade tid på stranden
tjejkväll
fick sommarlov!
första fagerö
chill på min villa
oliver blev konfirmerad
gjorde håret åt sarah till hennes konfirmationsfoto
till fridskär och överraskade ninja tå hon fyllde år
började jobba som lekledare
midsommarafton
midsommardagen, sarahs konfirmation
firade ninja på kvällen hos bob och åkte till fagerö
julle fotade mig och ninja
åkte till hesa med mina vänner på sonisphere en hel helg(Y)
fest hos mig och åminne
streetrace
carlsro
blev tilsammans med magnus 8.7.11
julle fyllde år så det blev harry potter tema

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback