Frågestund del 1

Jag delar upp frågorna i 2 delar..
Vissa frågor har jag fått flera av så jag har slagit ihop dem:)
Vad ska du gör efter du studerat färdigt till frisör?

-Jag har tänkt börja jobba och starta eget så jag ska inte studera mera :)

Vilka är de 3 bästa personerna du lärt känna 2011?

-Jag vill inte säga bästa som att någon är bättre än någon annan. Men såklart kan ja ju säga Magnus och sen har jag ju lärt känna Ninja, Mich, Julle osv. mycket bättre än förut och ja hela gänget jag är med nu kan man säga :)

Vad är din sämsta egenskap?

-Hmm min sämsta egenskap är nog kanske att jag är lätt negativ och tar kritik kanske lite för allvarligt men det jobbar jag på att förbättra!

Vad ser du mest frammemot i sommar?

-Att få va med alla kompisar, sola och kanske åka på någon liten "trip" med Magnus och mina vänner :)

Favorit semester?

-Då jag och familjen var till Puerto Rico och i somras då vi var till Hesa på Sonisphere!

Bästa klädbutik?

-Jag har inte direkt någon favorit då jag tänker såhär men jag shoppar nog rätt mycket på Gina Tricot..

Favorit kläder?

-Jag är nog en såndär typ som tycker mest om att använda kjolar, tunikor och sånt även om jag gillar jeans också men jag trivs bäst då jag får klä upp mig lite mera, haha.

Går du på solariet eller är du naturligt brun?

-Jag har gått på solarie någon gång men det märks inte riktigt. Blir mycket mera brun då jag solar ute på sommarn. Men jag har Alltid varit brun så det är nog naturligt, vet inte hur jag kan va de men antagligen några gener.

Hur gammal är du? :)

-Jag är 17 och fyller 18 i september:)

Och har du några favorit märken på kläder? :)

-Jag är inte en person som direkt tänker på vad jag köper för märken jag bara provar och ser om jag tycker om det..för jag tycker att det inte har någon betydelse vad det är för märke eller vad det kostar bara man trivs i det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback