Frågestund del 2

Hur många förhållande har du haft?

-3st.


Har du kommit över simon helt nu?

-Ja det har jag. Och på det sättet så vi är fortfarande bra vänner, vilket jag tycker är skönt istället för att vara osams som många kan vara:)


De bästa sakerna med magnus?

-Det bästa är nog att han får mig att skratta så mycket. Men så är han snäll, positiv, pratsam som mig, får mig att känna mig trygg och bra. Han får helt enkelt allt bra.



De sämsta sakerna med magnus, du måst säga nån!

-Hm, svårt men kanske att han är en rätt upptagen person. Envis men det är vi båda så, hehe.



Dina fobier?

-Där kan jag väl säga höjder, mörker, att inte slippa bort (som att sitta fast)..

 

Varför "försöker" du så mycket på alla dina bilder? Spänn inte ansiktet så himla mycket på alla bilder och posera inte. Försök vara naturlig. Naturliga bilder är mycket trevligare att titta på. Som din header (heter de det?) så spänner du ditt ansikte och kroppen så himla mycket så man nästan backar ur när man tänker läsa din blogg.

- För det första så tycker jag inte att det där är en ordentlig fråga utan mera ett påstående! Men jag vet inte riktigt var du hittar det du stör dig på. Men om du tycker jag spänner så jag jag spänner mina käkar hela tiden så det är inget jag gör med flit det bara är så. Poserar? Jag tycker man måsta få flytta armen lite och sånt för annars blir ju bilden tråkig om man står med armarna hängandes bara. Tråkigt inte sant?! :) Och jag har inte sagt att du måste titta om du inte vill;)


Kan du få ett bättre liv en vad du har?

-Det finns väl inte många som har ett helt perfekt liv så ja de skulle säkert gå att förbättra saker:)


Har du varit kär många gånger ?

-Några gånger men alla har inte varit så allvarliga. Men inte många gånger!



Är du nöjd med ditt liv?

-Ja rätt så nöjd är jag nog:)


Vill du har en bra familj i framtiden?

-Det är väl klart! Alla vill väl få en bra familj!


Vad är din bästa årstid ?

-Sommar helt klart! :)


Vad är din favorit outfit?

-Ingen speciell men en tight men bekväm tunika :)


Vad andvänder du för smink?

-Jag kan göra ett helt skillt inlägg med vad jag använder :)


Vad använder du för hårprodukter?

-Kan göra samma sak här, ett helt inlägg:)


Tycker du det är bättre att vara Glad eller Lässen?

-Lite roliga fråga men Glad så klart!


Vad är din favorit rätt?

-Mammas skinkfrestelse!! Men annars så älskar jag amarillos mat:)


Det bästa godiset?

-Choklad!


Din allra bästa vän?

Jag har många bästa vänner så jag nämner ingen särskild :)


Bob: Vilken frisyr passar mieg?

-Jag tycker din frisyr redan är bra men möjligtvis lite längre upptill :)


Hur funkar magneter?

-Hahah letade upp detta så hoppas du är nöjd så:
En magnet är något som orsakar ett magnetfält. Permanentmagneter ger alltid ifrån sig ett magnetfält medans elektromagneter bara ger ifrån sig magnetfält när en elektrisk ström leds genom den. Den vanligaste metoden att magnetisera en magnet är genom att placera den i en spole och med en kondensatorurladdning skapa ett kraftigt magnetfält som magneten sedan bibehåller. Resulterande magnetism är beroende av bl a. form, kvalitet samt magnetiseringstyp. Nord på en sida och Syd på den andra är den vanligaste typen av magnetisering. Det förekommer flera olika typer av magnetisering t ex. tvåpoligt, diamentralt, radiellt, flerpoligt osv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback