julklappar 2011

Mina julklappar som jag fick iår :)
salladsbestick och en sked från pentik
en fin godisskål som en gång varit full..
årets muminmugg med godis:)
en tomte som man kan ställa att hålla i en flaska eller nåt:)
pälsväst
ett par sköna mystofflor!
tre ljus från pentik som jag ska köpa ett svart fat åt
en locktång som är mycket enklare att använda och bättre en såna man klämmer fast håret i !
en bikini från thailand
en jättetjock och mysig filt
ett halsband som jag köpte till både mamma och mig :D
pengar
Av Magnus:
en söt nalle:)
en fin ring från kalevala
<3
Fick också:
*en pälsmössa
*nya vinterstövlar som det inte kommer in vatten i!
*en hårfön av magnus föräldrar
*ett halsband av sandra som jag är på praktik hos
*en söt kylskåpsmagnet av mina kusiner
tror att detta var allt..
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback