vardags make up

1. Först så använder jag en foundation för att täcka någonstans om jag tycker att det behövs.
Men den ska jag byta för den är så gammal och inte riktigt min hudfärg och jag användar många olika
så det är inget värt att visa:)

2. Sen använder jag den här istället för rouge för jag tycker den passar bäst till min hudfärg,
för jag vill inte ha någon rosa eller liknande. Och den här är faktist från Solo tidningen
men jag tycker den är Jättebra! Rekomenderas till er som är lite mörkare i hyn.
Och för er med ljusare hy så Ja men lägg inte för mycket av den för då syns det lätt för mycket:)


3. Sen använder jag denhär mascaran. Jag tycker om den för att fransarna delar på sig ganska bra.
Men för att få fransarna långa så är den kanske inte så speciell men nog märker man allt skillnad ändå.
Beror på hur mycket av mascaran man vill lägga!



Detta är en vanlig vardag make up. Kan göra ett inlägg på mer festligt senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback