utmaning

Utmanad av Blondie


1. Vad måste (eller verkligen vill) du göra på sommaren?
Sola, bada, festa och va med mina vänner :)

2. Ska du på någon festival snart? Vet faktist inte, har inte något planerat ännu

3. En sak du kan inte låta bli under hela dagen? Min telefon!

4. Om du skulle få välja hur din framtid skulle se ut, hur skulle den se ut? Må bra, min egen along, familj och fint hs :)
5. En ovana du önskar du skulle kunna sluta med? Biter på naglarna.

6. Är det något speciellt du önskar just nu?
Pengar, och en fin bil :)

7. Vad ska du göra efter att ha gått ut skolan (gymnasiet/yrkes)? Starta eget och börja jobba

8. Vilken radiokanal lyssnar du helst på? x3m/nrj typ, om jag lyssnar på radio

9. Favoritrestaurangen någonsin? Amarillo

10. 2-3 webbsidor du kollar varenda dag på? Facbook, blogg.se, bloglovin

11. Vad får du mest komplimanger om? Hmm att jag alltid är glad och min röv typ..

Utmanar de som vill med samma frågor :)

Kommentarer
felicia - fotokobran säger:

2012-06-02 | 23:35:01
Bloggadress: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback