en this or that lista

Gossip Girl eller Sex and the City? Gossip Girl
Starbucks eller Espresso House? Har inte testat något av dem
Glass eller Tårta? Glass, ibland tårta men det beror på vad det är för tårta
Nyttig eller onyttigt? Finns också gått och nyttigt, men oftast är det nog onyttigt som är gott :D
Shoppa eller fika? Shoppa

Bada eller sola..? Sola och bada om det är varmt :)
London eller New York? hmm, vill se båda ställen
Sverige eller USA? USA
Havet eller Pool? Havet


Julafton eller Födelsedag - Julen tror jag för det är så mysigt. Men just nu längtar jag nog mest till min födelsedag!!
Vinter eller sommar? Sommar!!
Sminkad eller Osminkad? Oftast sminkad men då man inte orkar eller är hemma så osminkad:)
Pojkvän eller singel..? Pojkvän, testat på singel och kom fram till att det sög! haha
Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad
Smsa eller prata i telefon..? Smsar nog mest
Ful och rik eller Snygg och fattig? Om man mår bra och är nöjd med sig själv så är det inte så stor skillnad..men skulle kanske säga snygg och fattig eftersom mitt självförtroende är ganska skit.
Hemmakväll eller utekväll? Utekväll;)
Red Bull vodka eller Öl? Öl
Sova naken eller med pyamas..? Pyjamas (t-skjorta)..har testat sova naken men det känns för "naket" haha

Rosa eller Blå? Blå (rosa är nog också fint)
Sova eller Vaken? Skönt att sova men roligare vaken :D
Blogg eller Facebook? Blogg tror jag. Men facebook är bra att hålla koll på saker och ting,haha
Känd eller okänd? Mår bra som okänd, men skulle vara kul att få uppleva hur det är som kändis:)
Shoppa eller Blogga? Det är ju billigare att blogga men nog roligare att shoppa tror jag :)
Ställ gärna lite sånhär/andra frågor på blogresponse så har man något att göra här på ett tråkigt internat! :)

Kommentarer
Nathalie säger:

Du har btw in fråg åp br som ah vuri oryörd i nager dagar nu :D

2012-05-23 | 12:34:58
Bloggadress: http://autumnborn.blogg.se/
Anonym säger:

Sv: men e gar ju no ti ta bort frågor som itt et vill svar åp :)

2012-05-23 | 16:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback